Anderlecht vient d'annoncer il y a quelques minutes la nomination de Vitor Bruno au poste de T1. L'ancien entraîneur de Porto signera son contrat ce mercredi. Les internautes sont nombreux à réagir sur le réseau social X.
Welcome Vítor 💜
— Michael (@Mickeyair23) June 23, 2026
Zijn ervaring is wat we nodig hebben...
— Yayem Abellenda (@FA14GOAT) June 23, 2026
Een (aangename) verrassing. En opnieuw lange tijd geheim kunnen houden wat vroeger ook anders was. Zeer benieuwd.
— Thomas (@SportingThomas) June 23, 2026
Eindelijk! Welcome coach. En hem nu geven wat hij nodig heeft met transfers 💜
— Jarno (@JCHawkk) June 23, 2026
Bienvenue 😈💪
— Kc_Ander_Dono (@KCAnderDono) June 23, 2026
Bem-vindo Vítor, Espero poder dizer-te muito obrigado muitas vezes esta época.
— Light Gillou ⚡︎ (@_Gillou_79) June 23, 2026
Boa sorte mister @vb_vitorbruno , força.
— Jorge Martins (@jorge___martins) June 23, 2026
LIRE AUSSI: OFFICIEL - Anderlecht tient son nouveau coach !